מספר המקומות מוגבל, מהרו לשריין את מקומכם!
הקורס יעסוק בטכניקות של שכנוע ותקשורת בין אישית, כמרכיבים מרכזיים וחיוניים בניהול
ומכירות. המתודלוגיה של חברת VAYOMAR המורכבת ממספר כלים, מיושמת מזה עשרות שנים בעולם האקדמאי, הפוליטי והעסקי וייחודה הוא בכך שהיא ניתנת ללמידה על ידי כל אחד ואחת, ויישום כליה מתחיל כבר במפגש הראשון.
מספר המקומות מוגבל, מהרו לשריין את מקומכם!
הקורס יעסוק בטכניקות של שכנוע ותקשורת בין אישית, כמרכיבים מרכזיים וחיוניים בניהול ומכירות. המתודלוגיה של חברת VAYOMAR המורכבת ממספר כלים, מיושמת מזה עשרות שנים בעולם האקדמאי, הפוליטי והעסקי וייחודה הוא בכך שהיא ניתנת ללמידה על ידי כל אחד ואחת, ויישום כליה מתחיל כבר במפגש הראשון.
מחקרים מראים כי חלק גדול מצווארי הבקבוק בעולם נובעים מכשלים בתקשורת. השיטה הייחודית של חברת VAYOMAR מבטיחה שיפור משמעותי ביכולות השכנוע והפרזנטציה, ביכולת ההקשבה הביקורתית ובהתמודדות מותאמת עם מגוון קהלי יעד. מטרת הקורס היא לתת לקהל כלים מעשיים שישמשו אותם בחייהם האישים והמקצועים, כלים אשר יקנו להם יתרון רב בשוק תחרותי עקב יכולתם להציג את המיזם/העסק שלהם בצורה מעניינת, יעילה ומדויקת.
01/ שיעור ראשון / 11.12.18
בסדנה נלמד על משתני ליבה בתקשורת בינאישית שכל אדם שרוצה לשכנע אנשים לקנות את המוצר שלו, צריך להכיר ולשלוט בהם. נעמוד על החשיבות של מעמד המוסר אל מול המסר, נלמד למה כל כך חשוב להכיר את עולם המסרים בלתי מילולים ונסכם עם תרגול של הצגה עצמית תוך שימוש בנכון בכלים שנלמדו.
02/ שיעור שני / 18.12.18
בסדנה נלמד מבנה סכמתי, באמצעותו ניתן להציג את הדברים בדרך המבטיחה קליטה טובה יותר של המסר על ידי הקהל, זכירת המסר על ידי הקהל ליותר זמן, שמירה על דיבור מסודר ולא אסוציאטיבי והגנה מפני שכחת מרכיבים חיוניים במסר ("איך שכחתי להגיד ש…"). המשתתפים יבחרו נושא עליו התקיים דיבייט ובמהלכו הם יצטרכו להתמודד עם הפרעות ושאלות קשות מן הקהל.
03/ שיעור שלישי / 25.12.18
היכולת להעביר מסרים, לעמוד בפני מנהלים ועמיתים בעבודה ובחיים בכלל, לרתק אותם ולגרום להם להקשיב חשובה היום מאי פעם. בכל שנה, כ 1000 יזמים חדשים מצטרפים למירוץ אחר תשומת לב המשקיעים. רעיון טוב, צוות מצוין ופריצת דרך טכנולוגית – מבריקים ככל שיהיו עשויים לא להספיק אם הם לא מתומצתים ומוגשים נכון למשקיעים בכמה שניות בודדות. בסדנה נלמד מודל קצר שיעזור לכל משתתף להציג את המיזם שלו ב60 שניות.
04/ שיעור רביעי / 01.01.19
הסדנה תעסוק בעובדה ש 95% מתהליכי קבלת ההחלטות של אנשים הינם בלתי רציונלים. נלמד על מסרים סמוים מול גלוים, שימוש במסגור וקיצורי דרך מחשבתים כמו הירוסטיקות וטרמינולוגיה. במהלך הסדנה ננתח פרסומות ונאומי TED מפורסמים ונראה איך הכלים שלמדנו באים לידי ביטוי בתהליך מכירה.
05/ שיעור חמישי / 08.01.19
בסדנה נלמד את מודל "תקשרות מוכוונת ערך". מודל זה מבקש לשנות את התפיסה המחשבתית של הקהל מפוקוס על מה שאני רוצה או צריך לפוקוס על התוצאה הרצויה של הלקוחות שלי. תפיסה זו גורמת למי שמולי לראות בי כנכס ולא כנטל כיוון שאני ממסגר כל שאלה, אינטרקציה או פעולה מתוך מחשבה עליו. תפיסה זו עומדת בבסיס של עולם השיווק והמכירות היום כאשר הדגש הוא על לא על המוצר עצמו אלא על הערך שזה נותן לקהל. כל משתתף יתנסה בסימולצית מכירה מול לקוח.
מספר המקומות מוגבל, מהרו לשריין את מקומכם!
חברת VAYOMAR ,חברת הדרכה, הנחיה, ייעוץ ופתרונות טכנולוגיים הגדולה בארץ לתקשורת בין-אישית וניהול בהקשר לתהליכי קבלת החלטות. החברה עוסקת בהכשרת יחידים וקבוצות בקשת רחבה של כלי תקשורת המשפרים יכולות שכנוע, השפעה, העברת מסרים, עמידה מול קהל וניהול. כלים אלה מיושמים בהצלחה בחברות מסחריות (HP ,אמדוקס), מוסדות אקדמיים (אונ' בן גוריון, המרכז הבינתחומי), משרדי ממשלה (משרד החוץ, משרד ראש הממשלה) מעל 300 בתי ספר ברחבי הארץ ובאקסלרטורים כגון 8200 ,Masschallenge , קמא טק וכו'
מספר המקומות מוגבל, מהרו לשריין את מקומכם!
מיזם חברתי המייצר מרחב השראה וקהילת עסקים ויזמים בנגב המזרחי. מטרת המיזם היא ליצור גיוון תעסוקתי ולפתח את קהילת היזמים בנגב המזרחי במגוון דרכים.
NETGEV יוצרת שיתופי פעולה עם גופים ממשלתיים ועסקיים על מנת להנגיש את הקורסים היוקרתיים שניתן למצוא בעיקר במרכז הארץ לתושבי הנגב המזרחי באמצעות סבסוד ממשלתי ופילנטרופי.
הקורס בשיתוף ובסבסוד משרד הכלכלה והתעשייה (מעוף)